środa, 12 czerwca 2013

Bioshock

Więc co mogę powiedzieć o tej grze, jest to wg. mnie jedna z lepszych gier w jakie grałem. Z technicznego punktu widzenia posiada czytelny interfejs, sterowanie jest intuicyjne i każdy powinien się w nim szybko połapać, no i grafika jak na 2007 jest na prawdę nie ziemska. Pięknie dopracowane detale, cienie, odpowiedni kąt i oświetlenie, no w skrócie zajebista :). Fabuła gry wydaje sie z początku dość prosta i linijna jednak w gdzieś około 70% gry nagle następuje punkt zwrotny i na prawdę gdy grałem w nią byłem bardzo mile zaskoczony. W skrócie na początku trochę linijna fabuła w której niby wszystko jest wyjaśnione lecz po czasie przybywa coraz to więcej nowych nie wiadomy i z minuty na minute robi się coraz to ciekawiej. Wg. mnie ten tytuł jest godny polecenia i w skali od 1 do 10 dostaje 8,5. dlaczego tyle ponieważ w grze występują jednak małe błędy i lekkie lagi.

Osobiście zachęcam do zagrania w grę firmy 2K Boston/2K Australia "Bioshock". 


Pozdro :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.